Mediální reklama a Public Relations - tištěná média, rozhlasové a televizní vysílání, audio a video
Mediální reklama
Tvorba koncepce nejefektivnějšího mediálního zásahu cílové skupiny prostřednictvím kvalifikovaného výběru, optimálního plánování a nákupu médií, jeho monitoringu a zpětného vyhodnocení.
- mediální reklamní kampaně na míru
- analýza mediální trhu a výběr médií v návaznosti na cíle kampaně a specifikaci cílové skupiny
- nákup médií včetně TV a rozhlasu (regionální i celoplošné stanice), tiskových médií
- vyhodnocení efektivnosti kampaně mediálními ukazateli
Proč zasahovat jednotlivě? Zkuste dávku!
Public Relations
Cílené a řízené udržování a prohlubování kontaktu s cílovou skupinou:
- tiskové zprávy
- neinzertní informace, reportáže, mediální testování produktů
- soutěže a věrnostní programy
- sponzoring
- monitorování PR aktivit vybraných subjektů
nejlepší reklama? dobré jméno!
Audio
Převedeme váš záměr do slyšitelné podoby!
- kreativní řešení budoucího audio spotu, výběr a vedení scénáristů, textařů a hudebníků, hlasový casting - výběr moderátorů a herců (regionálních i pražských)
- zvukové znělky, jingly, zvukové obaly, komentáře, dabing, jazykové mutace pro dokumenty a corporátní filmy
- umístění audia - rozhlas, veletrhy, markety
stokrát slyšené stává se skutečností!
Video
- výběr a kreativní vedení scénáristů, textařů, výtvarníků, scénografů, herců, kompletní produkce
- korporátní filmy, recenze produktů
- prezentační videoprofily (web, sociální sítě, veletrhy)
- instruktážní a bezpečnostní videa
- šoty pro TV vysílání, kina, sociální sítě, internet