V březnu 2016 jsme se účastnili výběrového řízení na realizaci nové značky společnosti Romotop spol. s r.o. Suchdol n.O.
Zadavatel očekával moderní, nadčasový logotyp, zvýšení jeho atraktivity a s tím spojené posílení pozice značky na trhu ve spojení s kvalitními produkty - vytvoření kvalitního základu pro další zvýšení znalosti značky na trhu.
Pro prezentaci jsme vybrali tři varianty, které podle našeho názoru nejlépe vystihly očekávání zadavatele a zároveň naplnily cíle, které jsme si do výběrového řízení stanovili sami (1. responsivita - vyznění logotypu by mělo odpovídat produktovému zaměření zadavatele (tj. produkce topidel pro domácnosti); 2. univerzálnost - logotyp by měl umožňovat samostatné využití brandu, tvarovou variabilitu (horizontální i vertikální varianta) i barevnostní variabilitu (plnobarevná, bicolorní i monochromatická, pozitivní i negativní) a 3. nadčasovost - logotyp by měl odpovídat současným trendům, být moderní, ale zároveň by měl vykazovat i časovou stabilitu).